شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

یکی از پر سود ترین انواع صادرات برای کشور ما بعد از نفت و فراروده های آن میوه است. ایران به دلیل تنوع آب و هوایی انواع مختلف میوه های سرد سیری و گرم سیری را تولید می کند که می توان مازاد آن را به کشورهای همسایه صادر کرد. در این بین صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و امارات می توان سود آوری خوبی برای تاجران و بازرگانان میوه به همراه داشته باشد.

اگر شما هم علاقمند هستید در خصوص صادرات انواع میوه به دبی و شرایط آن اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ دعوت می کنیم در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار سیر پرواز همراه باشید.

صادرات میوه به دبی

کشور امارات از نظر شرایط آب و هوایی در منطقه گرم و خشک قرار دارد و در آن خبری از باغ های میوه و زمین زاری نیست و تنها میوه ای که در این کشور تولید می شود خرما است. به همین دلیل دبی بیشترین حجم میوه ی مصرفی خود را به ویژه میوه های کوهستانی مانند سیب و انگور خود را از ایران و ترکیه تامین می کند. به همین دلیل صادرات این میوه ها می تواند سود آوری بسیار خوبی را برای بازرگانان و باغداران داشته باشد.

تماس با کالجار

 کدام میوه ها را می توان به دبی ارسال کرد؟

انواع میوه ها و محصولات کشاورزی مانند سیب ، انگور ، هندوانه ، هلو، شلیل، آلبالو، طالبی، ملون، پرتقال، لیمو ترش، لیمو شیرین، انجیر، پسته، زعفران ، فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی و… که در امارات قابل تولید نیستند، می توان به این کشور صادر نمود.

میوه های ارسالی به دبی باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

1-میوه ها باید درجه بندی شده و کاملا سالم، بدون له شدگی ، لکه قهوه ای ، چروکیدگی و پارگی باشند.

2- بسته‌بندی باید کاملا استاندارد بوده و منافذی برای عبور هوا و تهویه مطبوع داشته باشد.

3-نوع بسته بندی، وزن و اندازه ی میوه ها را کشور امارات بسته به مشتری پسند بودن محصول تعیین می کند.

4- تنها سه درصد از کل محموله مجاز است که نقص داشته باشد.

خواندن  ارسال بار به هامبورگ از تبریز | ارسال سریع مرسوله پستی به هامبورگ

5- وجود عیوب جزئی در میوه در صورتی قابل نادیده گرفتن است که بر کیفیت محصول تاثیر نگذارد.

6- در صورت نیاز برای برخی از محصولات باید گواهی‌نامه‌های استاندارد مواد غذایی از مراجع ذی‌صلاح اخذ و به امارات تسلیم شود.

7- بر روی تک تک محصولات باید برچسب هایی به زبان عربی زده شود که نشان دهنده ی نام محصول ، کشور تولید کننده، شرکت یا برند بسته بندی کننده باشد.

روش های ارسال میوه به دبی

روش های ارسال میوه به دبی

صادرات میوه به دبی معمولا به سه روش هوایی ، دریایی و ترکیبی از زمینی و دریایی امکان پذیر است.

با توجه به اینکه بیشتر باغات انگور و سیب در شمال غربی کشور قرار دارند، بهترین روش برای ارسال بار از شمال و شمال غرب ایران استفاده از روش هوایی است.

مراحل صادرات میوه به دبی

1- برای صادرات میوه به دبی ابتدا باید محصول مورد نظر، شرکت صادر کننده و اطلاعات ماده غذایی به صورت آنلاین در سیستم کنترل تجارت مواد غذایی امارات ( FIRS) ثبت شود و یا نماینده شرکت باید به‌صورت حضوری به بخش خدمات مشتریان دولت الکترونیک، مراجعه کرده و مدارک موردنیاز شامل کپی مجوز تجارت شرکت ،شماره تلفن، شماره صندوق پستی، فکس و ایمیل نام و شماره تلفن نمایندگان و مقامات عالی شرکت

خواندن  معرفی انواع هواپیمای باربری در جهان

محل و مشخصات انبارهای نگهداری مواد غذایی و شماره تلفن و فکس انبارها را ارائه دهد.

2-بعد از ثبت اطلاعات به‌صورت حضوری یا آنلاین، مجوز صادرات میوه به دبی یا سایر محصولات صادر می‌شود.

3- با ورود محموله به دبی، بخش FIRS ، بازرسی مواد غذایی،  نمونه‌برداری از مواد غذایی و صدور برچسب سلامت محصولات را بررسی می‌کند و بر روی برچسب اطلاعاتی مثل نام تولید کننده، نام تجاری شرکت، شرکت بسته‌بندی، نام میوه، تاریخ انقضای محصول و شرایط نگهداری محصول به زبان عربی نوشته می شود. این بارکد و اطلاعات روی بسته‌بندی باید با اطلاعاتی که قبلا در سامانه ثبت شده‌اند، کاملا مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت محصولات رد خواهند شد.

لازم به ذکر است  FIRS توسط شهرداری دبی راه‌اندازی شده است و یک برنامه الکتریکی برای عرضه خدمات به سازمان‌هایی است که در حوزه واردات یا صادرات محصولات غذایی فعالیت می‌کنند.

صادرات میوه از تبریز به دبی

صادرات میوه از تبریز به دبی

آذربایجان قطب تولید سیب درختی و انگور می باشد و که علاوه بر تامین نیاز داخل می توان بخشی از آن را به کشورهای امارات متحده عربی و شهر دبی ارسال و به سودآوری خوبی رسید.

البته مشکلاتی از قبیل عدم آشنایی با روش های صحیح چیدن و حمل میوه و بسته بندی استاندارد آن وجود دارد که انتظار می رود با حل این مشکلات بتوان بخشی را محصولات تولید شده را صادر و به ارز آوری مطلوبی رسید.

لذا اگر در تبریز یا شهر های مجاور هستید و قصد ارسال انواع میوه باکیفیت مانند سیب ، انگور ، زردآلو ، هندوانه و…. به دبی را دارید؛ ما در شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار سیر پرواز آماده ی ارائه ی خدمات به شما تجار و باغداران عزیز هستیم و تلاش می کنیم بار شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ، بدون کوچکترین آسیب و خرابی همراه با بیمه نامه معتبر بین المللی به مقصد دبی ارسال کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ارسال میوه به دبی با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل نمایید.

خواندن  روش های ارسال سریع بار به سوئد | ارسال بسته پستی از تبریز به سوئد

هزینه صادرات میوه به دبی

هزینه صادرات میوه به دبی شامل هزینه های شستشوی میوه های صادراتی ، سورتینگ میوه های صادراتی ( طبقه بندی و دسته بندی بر اساس سایز و رنگ) ، شوک انجماد( برای افزایش ماندگاری) ، هزینه های مربوط به  بسته بندی ، حمل و نقل ،انبار داری  و هزینه های شرکت ارائه دهنده خدمات می باشد.

همچنین هزینه های شرکت حمل و نقل شامل هزینه های مربوط به ایرلاین ، بیمه بین المللی ، هزینه های امور اداری و… می شود. برای آگاهی از قیمت دقیق با توجه به نوع بار و حجم و وزن بار خود با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل کنید.

سخن آخر

همان طور که اشاره شد کشور امارات با توجه به شرایط آب و هوایی، زمین حاصلخیزی برای کشت میوه و سبزی ندارد . به همین دلیل نیاز خود را از طریق واردات تامین می کند. ایران به دلیل تنوع میوجات و نزدیکی به امارات و علاقه ساکنان این کشور به میوه های تازه و مرغوب ایرانی، می تواند از این فرصت طلایی استفاده کرده و سودآوری خوبی از صادرات به این کشور به دست آورد.

در صورتی که تاجر یا باغدار هستید و قصد ارسال انواع میوه باکیفیت به کشور امارات و بزرگترین شهر آن دبی را دارید ؛ برای آگاهی از شرایط و هزینه ها می توانید با دفتر شرکت بین المللی کالجار سیر پرواز با شماره ی 09141146976 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره ی رایگان به شما هموطنان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *