شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

ازبکستان یکی از کشورهای ثروتمند آسیای میانه است که تجارت با آن میتواند سود آوری خوبی برای بازرگانان ایرانی به همراه داشته باشد. این کشور دارای مرز مشترک با کشورهای افغانستان، تاجیکستان،ترکمنستان،قرقیزستان، و قزاقستان بوده و پایتخت آن شهر تاشکند است. همچنین ازبکستان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نفت و گاز ، پنبه و طلا در جهان می باشد.

اگر در حوزه تجارت فعالیت میکنید و علاقمند هستید در خصوص شرایط ارسال بار به ازبکستان اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ دعوت می کنیم در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار سیر پرواز همراه باشید.

ارسال بار به ازبکستان

در صورتی که مسافر یا مهاجر هستید و قصد ارسال لوازم شخصی و اثاثیه منزل خود را به کشور ازبکستان دارید و یا به امر صادرات و واردات می پردازید؛ نیازمند استفاده از خدمات یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر هستید تا بار خود را با اطمینان کامل با آن بسپارید و در کوتاه ترین زمان در مقصد تحویل بگیرید.

تماس با کالجار

چه کالاهایی را می توان به ازبکستان صادر و از ازبکستان به ایران وارد کرد ؟

بیشترین کالاهای صادراتی به ازبکستان شامل میوه ، خشکبار ، زعفران، مواد غذایی ، پوشاک و کیف و کفش،  ماشین آلات ، لوله پروفیل، میلگرد، سیمان ،لوله های پلی اتیلن ، مواد آلی و پتروشیمی ،تجهیزات صنعتی در بخش نفت و گاز و… می باشد.

از ازبکستان نیز می توان پنبه، ابریشم خام، سولفات آمونیوم، کلر پتاسیم و کربنات دی سدیم وارد کرد.

انواع روش های ارسال بار به ازبکستان

 انواع روش های ارسال بار به ازبکستان

ارسال بارهای شخصی و تجاری به ازبکستان به روش های مختلف هوایی ، دریایی، زمینی و ریلی امکان پذیر است که انتخاب هر کدام از آن ها به زمان و میزان هزینه ای که می کنید، بستگی دارد. در زیر این روش ها بیشتر توضیح داده می شود.

خواندن  روش های ارسال بار به آمریکا | ارسال بسته و لوازم خانه از تبریز به آمریکا

 ارسال خرده بار به ازبکستان

در صورتی که بار ارسالی شما به ازبکستان ،اسناد و مدارک یا بارهای کم وزن تا 7 کیلو گرم است؛ بهترین روش استفاده از خدمات پست هوایی است. مزیت این روش این است که بار هزینه گمرکی نمی خورد و نیاز به ترخیص ندارد و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل گیرنده ارسال می شود.

 مراحل ارسال بار به ازبکستان

این مراحل به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

مدارک لازم برای ارسال بار به ازبکستان

برای ارسال بار به ازبکستان مدارک لازم عبارت اند از :

1- قرار داد حمل بار : این قرار داد بین صاحب بار و شرکت حمل و نقل بسته می شود و در آن تمام شرایط و قوانین و مقررات مربوط به حمل بار ذکر می شود.

2- بارنامه : در بارنامه اطلاعاتی از قبیل نوع بار ، حجم و وزن بار و مشخصات گیرنده و فرستاده و مسئولیت شرکت حمل و نقل در قبال بار نوشته می شود.

خواندن  انواع روش های ارسال بار به کشور روسیه | ارسال کالا به روسیه

3-مجوز های صادراتی : برخی از کالا های خاص مانند کالاهای خطرناک، مواد غذایی و… برای ارسال به ازبکستان نیازمند دریافت مجوز های لازم از مراجع زیر صلاح هستند.

4- مدارک گمرکی : برخی از مدارک گمرکی برای ارسال بار به ازبکستان شامل فاکتور صادراتی، گواهی مبدأ و مقصد، پروانه وارداتی، گواهی عدم ممنوعیت وارداتی و… می باشد. البته بسته به نوع بار این مدارک می تواند تغییر کند.

ارسال بار هوایی از تبریز به ازبکستان

ارسال بار هوایی از تبریز به ازبکستان

امکان ارسال انواع بار های شخصی و تجاری از فرودگاه شهید مدنی تبریز به شهر های مختلف ازبکستان فراهم است. در صورتی که در تبریز یا شهر های مجاور سکونت دارید و قصد ارسال محموله ای به کشور ازبکستان را دارید؛ با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل کنید.

همکاران ما در کالجار تلاش می کنند، بار شما را در کوتاه زمان ممکن با بهترین کیفیت به ازبکستان ارسال کنند. همچنین بارها با بیمه نامه ی معتبر بین المللی بر اساس ارزشی که دارند بیمه می شوند تا در صورت بروز هر گونه حادثه ، خسارات احتمالی جبران شود.

کالاهای ممنوع در ارسال به ازبکستان

در حالت کلی ورود برخی از کالا ها به هواپیما ممنوع می باشد مانند

همچنین برخی از کالا ها بر اساس قوانین کشور ازبکستان اجازه ی ورود به این کشور را ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کالا ها با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل کنید.

خواندن  شرایط حمل حیوانات با هواپیما

 هزینه ارسال بار به ازبکستان چقدر است؟

هزینه ارسال بار به ازبکستان به روش حمل، نوع بار، حجم و وزن بار ،مسافت ( فاصله مبدا تا مقصد)، شرکت ارائه دهنده ی خدمات، نوع بسته بندی و… بستگی دارد. همچنین هزینه ای که شرکت حمل و نقل دریافت می کند شامل هزینه های ایرلاین، هزینه های گمرکی و اداری ، حمل و نقل، انبار داری،  بیمه بین المللی و هزینه های مربوط به خدمات شرکت حمل و نقل می باشد.

سخن آخر

همان طور که اشاره شد یکی از بهترین، سریع ترین و مطمئن ترین روش های ارسال بار شخصی و تجاری به ازبکستان ارسال بار هوایی از فرودگاه های بین المللی سراسر کشور است.

در صورتی که تاجر یا بازرگان هستید و قصد ارسال بار از تبریز یا شهر های مجاور به یکی از شهر های ازبکستان مانند تاشکند ،سمرقند، بخارا، خیوه، نمنگان، اندیجان ، نوکوس، قارشی و… را دارید؛ ما در شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار سیر پرواز بار شما را از فرودگاه تبریز با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن ارسال می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ها و شرایط ارسال، با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل کنید. همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره رایگان به شما هموطنان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *