شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

امروزه به دلیل تحریم های ظالمانه ای که آمریکا علیه ایران وضع کرده است ؛ امکان ارسال و دریافت بارهای تجاری با محدودیت های زیادی رو به رو است. اما ارسال بارهای شخصی به صورت مسافری و فریت بار و ارسال اثاث منزل از ایران به آمریکا و برعکس مشکل قانونی ندارد و تمام مهاجران کاری و تحصیلی و افراد دارای اقامت دائم می توانند از این مزیت استفاده کنند.

اگر قصد ارسال یک بسته به خویشاوندان خود در آمریکا را دارید و یا قصد دارید باری را همراه خود به آمریکا منتقل کنید ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شرایط و روش های ارسال بار به آمریکا با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار همراه باشید.

◾️انواع روش های ارسال بار به آمریکا

ارسال بار هوایی :

ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه های بین المللی شهرهای بزرگ آمریکا مانند لس انجلس، سانفرانسسیسکو، نیویورک، تگزاس، واشنگتن و ..که پروازهای هواپیمایی امارات یا قطر به آنجا پرواز داشته باشند صورت میگیرد.

تماس با کالجار

ارسال بار هوایی زمانی انجام می شود که حجم و وزن کالای ارسالی کم باشد .

از مزایایی ارسال بار هوایی به آمریکا می توان به سرعت در انتقال بار اشاره کرد.

در صورت ارسال بار مسافری می توانید بسته به شرایط شرکت هواپیمایی که از آن بلیط تهیه می کنید حدود ۲۰_۳۰ کیلو گرم در چمدان منتقل کنید.

بیش از این مقدار مشمول جریمه ی اضافه بار می شود که برای صرفه جویی در هزینه می توان از فریت بار استفاده کرد.

اگر ارسال به صورت فریت بار ( با هواپیمای باری ) انجام می شود ؛ کالا ها باید چند روز زودتر ارسال شود و بعد از اینکه مسافر به کشور مقصد رسید می تواند با در دست داشتن بار نامه خود ، تمام بار و وسایلی که با فریت بار به کشور مقصد ارسال کرده است را دریافت کند .

نمونه بار های ارسال که شامل لوازم خانه میشود ، از تبریز به آمریکا با هواپیما

بسته بندی و ارسال کالا از تبریز به آمریکا توسط کالجار

ارسال لوازم خانه از تبریز به آمریکا توسط کالجار

ارسال بار دریایی

ارسال بارهای دریایی با کشتی به مقصد امریکا عموما به بنادر لس انجلس، لانگبیچ، نیویورک، بالتیمور، چارلزتون، هیوستون قابل ارسال می باشد.

خواندن  چه کالاهایی برای ارسال توسط هواپیما ممنوع است ؟

زمانی که حجم و وزن بار ارسالی زیاد باشد مانند لوازم زندگی ؛ ارسال آن از طریق هوایی مقرون به صرفه نیست و باید بار با اجاره کردن کانتینر و ارسال از طریق دریایی انجام شود.

در ارسال دریایی زمان رسیدن بار به مقصد طولانی تر از روش هوایی است.

◾️هزینه ارسال بار به آمریکا

هزینه ارسال بار هوایی

تعرفه ی ارسال بار به آمریکا در سه دسته ی زیر تقسیم بندی می شود:

یعنی اگر وزن بسته ی شما از ۴۵ کیلو گرم هم کمتر باشد ؛ هزینه ی ۴۵ کیلو از شما گرفته می شود.

بنابراین برای صرفه جویی در هزینه بهتر است وزن بسته ی خود را به ۴۵ کیلو برسانید. و هر چقدر وزن بسته زیاد تر باشد هزینه ارسال شامل تخفیفات می شود.

همچنین در ارسال بار مسافری اگر وزن چمدان شما بیشتر از ۲۰_۳۰ کیلوگرم باشد مشمول جریمه ی اضافه بار خواهید بود.

میزان هزینه ی بار نیز به شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی بستگی دارد.

لازم به ذکر است در صورتی که وزن بسته ی شما خیلی کم و در حد مدارک ، موبایل و … است می توانید از طریق پست بین الملل اقدام کنید.

هزینه ی ارسال بار دریایی

بارهای ارسالی به آمریکا از طریق دریایی معمولا با کانتینرهای ۲۰ فوتی با وزن قابل حمل ۲۴ تن و یا کانتینرهای ۴۰ فوت با وزن قابل تحمل ۲۶ تن ارسال می شود.

که بسته به وزن و حجم لوازم منزل کانتینر به صورت دربست یا بخشی از یک کانتینر اجاره کرده می شود.

◾️زمان رسیدن بار به آمریکا

از طریق هوایی : ارسال بار با هواپیما به فرودگاه های بین المللی آمریکا چیزی بین 5-10 روز زمان نیاز دارد.

خواندن  اصطلاحات گمرکی و بازرگانی

از طریق دریایی : ارسال بار دریایی از شهر محل زندگی شما به بندر عباس 5-10 روز و از بندر عباس به بندر مقصد در آمریکا حدود ۴۰-۶۵ روز زمان می برد.

◾️مراحل ارسال بار به آمریکا

◾️مدارک لازم جهت ارسال بار به آمریکا

◾️انواع بسته بندی برای ارسال بار به آمریکا

بسته بندی به منظور ارسال ایمن کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تا کالا ها سالم و تمیز و بدون هیچ آسیبی به مقصد برسند.

به همین دلیل با توجه به نوع کالا بسته بندی می شوند.

بسته بندی معمولی :

بسته بندی معمولی را برای بارهای کوچک مثل لباس، کتاب، مواد غذایی خشک و.. می تواند در منزل به راحتی انجام داد.

بسته بندی داخل جعبه ی چوبی :

برای بارهای شکستنی و حساس مثل آینه، شیشه، تابلو های نقاشی که نیاز به مراقبت زیادی دارند بهترین روش بسته بندی با نایلون حباب دار و چسب و قرار دادن داخل جعبه ی مخصوص است. که شرکت حمل و نقل در صورت لزوم جعبه را تهیه می کند.

بسته بندی لوازم منزل :

با توجه به اینکه مبلمان، یخچال و دیگر لوازم منزل از طریق دریایی و داخل کانتینر ارسال می شود؛ برای جلوگیری از آسیب دیدن کالا ها باید به بهترین شکل با چسب و نایلون های حباب دار مخصوص بسته بندی شوند. که این کار نیز توسط متخصصان شرکت حمل و نقل و در منزل شما به راحتی قابل انجام است.

خواندن  ارسال بار به هلند | ارسال بسته پستی با هواپیما به هلند از تبریز

◾️چه کالاهایی را نمی توان به آمریکا ارسال کرد؟

نوع کالا های قابل ارسال به قوانین و مقررات کشور مبدا و مقصد بستگی دارد. برای مثال ارسال کالا های زیر از ایران به سایر کشور ها ممنوع است.

بنابراین مواد غذایی در حجم کم بهتر است همراه مسافر ارسال شود .

◾️ارسال حیوان خانگی به آمریکا

در صورتی که حیوان خانگی مانند سگ ، گربه ، پرنده ، خرگوش و.. دارید و قصد دارید از طریق همراه مسافر یا فریت بار به مقصد آمریکا بفرستید؛ این امکان با رعایت ضوابط و قوانین مشخصی امکان پذیر است.

◾️ارسال تابوت از آمریکا به ایران و بالعکس

ارسال تابوت نیز از طریق هواپیمای باری در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است. که برای آگاهی از شرایط و هزینه می توانید با شرکت بین المللی کالجار تماس بگیرید.

◾️سخن آخر

در صورتی که هر سوالی در خصوص هزینه ی ارسال بار به آمریکا ،نحوه ی بسته بندی، مدارک مورد نیاز ، نوع کالای قابل ارسال و … داشته باشید ؛ با دفتر شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار واقع در فرودگاه تبریز به شماره ۰۹۸۹۱۴۱۱۴۶۹۷۶ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *