شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

کشور کانادا به دلیل سیستم آموزشی پیشرفته ، فرصت های شغلی فراوان برای همه ی افراد ، دریافت خدمات پزشکی رایگان و سطح رفاه بالا یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های دنیاست. به همین دلیل سالانه بسیاری از هموطنان ما نیز برای مقاصد مختلف ادامه تحصیل ، کار یا زندگی به این کشور مهاجرت می کنند.

مهاجرت کردن نیازمند این است که شما لوازم شخصی و بخشی از لوازم منزل خود را با خود ببرید. و یا اینکه لوازم منزل خود را بفروشید و بعد از مهاجرت در کانادا اقدام به خرید لوازم منزل کنید. اما سوالی که مطرح می شود این است که کدام روش مقرون به صرفه و اقتصادی است؟ لوازم منزل خود را بفروشیم یا با خود به کانادا ببریم؟

واقعیت این است ارزش پول کشور ما این روزها در بدترین حالت ممکن است. و از اگر شما کل لوازم منزل خود را به قیمت دست دوم بفروشید و پول آن را به دلار تبدیل کنید . وسایل چندانی در کانادا نمی توانید تهیه کنید. بنابراین برای اینکه در اوایل مهاجرت با وجود چالش های زیادی که با آنها روبه رو هستید دیگر دغدغه ی لوازم اصلی زندگی خود را نداشته باشید بهترین روش ارسال لوازم خانگی از طریق هوایی و دریایی به کشور کاناداست.

تماس با کالجار

اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید دعوت می کنیم در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار سیر پرواز همراه باشید.

روش های ارسال بار به کانادا

روش های ارسال بار به کانادا

ارسال لوازم منزل به کانادا به دو روش هوایی و دریایی امکان پذیر است. در صورتی که به دنبال سریع ترین روش ارسال بار هستید؛ روش هوایی مناسب است. ولی اگر به دنبال هزینه ی کمتر هستید و محدودیت زمانی ندارید، همچنین حجم بارتان زیاد است ما روش دریایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

ارسال بار هوایی به کانادا

ارسال بار هوایی به کانادا به دو صورت همراه مسافر و فریت بار هوایی انجام می شود. هر مسافر به میزان مشخصی می تواند بار ( لوازم شخصی ) وارد کابین هواپیما کند. و در صورتی اضافه بار داشته باشد باید جریمه ی بسیار هنگفتی را پرداخت کند. در چنین شرایطی بهترین روش استفاده از خدمات فریت بار هوایی است.

همچنین کلیه لوازم منزل مانند یخچال ، مبلمان ، پیانو و… را می توان با فریت بار هوایی منتقل کرد.

خواندن  راهنمای ترخیص کالا از گمرک تبریز

مراحل ارسال لوازم منزل به کانادا

در زیر مراحل کلی ارسال بار از ایران به مقصد کانادا شرح داده می شود:

1- تماس تلفنی و دریافت مشاوره رایگان

2- حضور در محل و بازدید توسط کارشناس

3- بسته بندی و شماره گذاری : بسته بندی یکی از مهم ترین مراحل ارسال بار به کانادا است. زیرا هر گونه سهل انگاری در بسته بندی و رعایت نکردن استاندارد های لازم موجب آسیب دیدن لوازم و خسارت می شود.

4- تهیه لیست اقلام بسته بندی شده (Packing List) جهت رائه به گمرک ایران

5-دریافت گواهی سمپاشی بین المللی برای برخی از کالاها : بنابه قوانین کشورهای اروپایی ، کانادا ، آمریکا و برخی کشورهای دیگر کالاهای چوبی مانند مبلمان ؛ پیانو ، بوفه و یا کالاهایی که داخل جعبه ها و پالت های چوبی ارسال می شوند، نیازمند سمپاشی و دریافت گواهی های لازم هستند. به همین منظور کالا ها در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های مخصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی می شوند و گواهی سمپاشی توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر میگردد.

6- بارگیری و ارسال آن به گمرک

7- انجام تشریفات گمرکی و بازرسی های لازم

8-صدور بیمه نامه بین المللی : بیمه نامه با توجه به ارزش بار تعیین می شود. یعنی از مشتری پرسیده می شود که ارزش ریالی اثاثیه منزل او چقدر است؟ سپس با توجه به مقدار قیمتی که مشتری اعلام می کند، به ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته می شود و با توجه به لیست بسته بندی، بیمه نامه صادر شده و ترجمه می شود.

9-صدور بارنامه و تکمیل مدارک مورد نیاز

10-ارسال بار از طریق هوایی یا دریایی

11- پیگیری آنلاین بار پس از ارسال به کانادا

 مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به کانادا

مدارک مورد نیاز برای فرستنده و گیرنده به صورت هوایی و دریایی به شرح زیر است :

مدارک فرستنده

  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی پاسپورت
  • آدرس و شماره تلفن فرستنده در ایران

مدارک گیرنده

  • پاسپورت
  • آدرس و شماره تلفن گیرنده در مقصد
  • آدرس ایمیل
  • لیست کالا‌ها یا همان Packing list
  • فاکتور کالا یا Invoice (مورد استفاده برای بارهای تجاری)

مدت زمان ارسال لوازم منزل به کانادا

زمان ارسال بار به کانادا به روش ارسال بار بستگی دارد. در روش هوایی معمولا بار بین 5-10 روز به مقصد می رسد و می توانید آن را تحویل بگیرید.

خواندن  روش های ارسال سریع بار به سوئد | ارسال بسته پستی از تبریز به سوئد

اما در صورتی که روش دریایی را برای ارسال بار انتخاب کرده باشید ؛ بار بین 4-7 روز به بندرعباس منتقل و از آنجا به وسیله ی کشتی طی 45-60 روز به یکی از بنادر کانادا می رسد.

  • در روش دریایی ارسال لوازم منزل با حجم کم، از طریق خرده بار دریایی و کانتینر اشتراکی صورت می گیرد. درحالی که برای لوازم منزل با حجم بالا از کانتیر دربست 20یا 40 استفاده می شود.

هزینه ی ارسال لوازم منزل به کانادا

هزینه ی ارسال لوازم منزل به کانادا

هزینه ی ارسال بار به کانادا به عوامل مختلفی چون روش ارسال ، نوع بار ، حجم و وزن بار ، مسافت (فاصله ی مبدا از مقصد) ، نرخ ارز ، هزینه ی انبار و نگهداری ، شرکت ارائه دهنده ی خدمات و… بستگی دارد.

برای آگاهی از هزینه ی دقیق ارسال بار خود به کانادا با دفتر شرکت کالجار تماس بگیرید. همکاران ما با دریافت اطلاعاتی چون نوع بار ؛ حجم و وزن بار و شهر مورد نظر قیمت دقیق را اعلام می کنند.

 ارسال لوازم منزل از تبریز به کانادا

امکان ارسال بار از فرودگاه شهید مدنی تبریز به شهر های مهم کانادا مانند تورنتو ، ونکوور و… امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ارسال بار و هزینه ها با دفتر شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار واقع در فرودگاه تبریز تماس حاصل فرمایید.

 ارسال لوازم منزل از تهران به کانادا

ارسال بار از تهران به شهرهای کانادا از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود. هموطنانی که در شهر های دیگر سکونت دارند، ابتدا بارشان به گمرک غرب تهران منتقل و سپس از طریق فرودگاه امام خمینی منتقل می شود.

در بارهای دریایی نیز محموله به یکی از بنادر بوشهر یا بند عباس منتقل و سپس با کشتی به بنادر کشور کانادا ارسال می شود.

کالاهای ممنوع برای ارسال به کانادا

در اینجا تعدادی از اقلام ممنوع جهت ارسال به کانادا ذکر می شود.

  • ورود اجناس چرمی و یا پوست حیوانات به کانادا ممنوع است.
  • ورود پسته خام به کانادا غیر مجاز است.
  • به همراه داشتن انواع دانه‌های گیاهی و گل (جهت گرده افشانی) به کشور کانادا ممنوع است.
  • ورود محصولات غذایی مانند لبنیات (شیر، خامه، آب پنیر )، غذاهای دریایی، گوشت و… ممنوع است.

نحوه دریافت کالا در کشور کانادا

پس از پیگیری آنلاین و اطمینان از رسیدن بار به گمرک مقصد ، با همراه داشتن مدارک شناسایی می‌توانید نسبت به ترخیص کالای خود در فرودگاه مقصد اقدام نمایید.

خواندن  ارسال کالا به تورنتو از تبریز

لازم به ذکر است قوانین انبار داری در کشور های مختلف تابع قوانین شرکتی و کشوری مقصد می‌باشد و هیچگونه ارتباطی با قوانین کشور مبداء ندارد. لذا قبل از ارسال کالای مسافری خود به صورت هوایی از قوانین انبار داری و فرودگاهی در فرودگاه مقصد مطلع گردید.

برای مثال هنگامی که بار به مقصد می‌رسد تا 48 ساعت هزینه‌ی انبارداری آن در فرودگاه رایگان است و صاحب بار با پرداخت مبلغی ، بارنامه و قبض انبار را دریافت می کند. اما پس از 48 ساعت در صورتی که صاحب بار جهت ترخیص بار به گمرک فرودگاه مراجعه نکند بر اساس نوع بار، حجم و وزن آن هزینه‌ی انبارداری نیز اضافه می شود.

سخن آخر

همان طور که اشاره شد ارسال لوازم منزل به کشور کانادا از طریق هوایی و دریایی امکان پذیر است. در روش هوایی مدت زمان رسیدن به مقصد فقط چند روز است . اما در روش دریایی 1-2 ماه زمان می برد ولی هزینه ی آن بسیار کمتر از روش هوایی است.

اما اینکه کدام روش بهتر است؟ بستگی به محدودیت زمانی ، حجم بار،  میزان بودجه و شهر مقصد شما دارد.

در صورتی که مدت زمان رسیدن به مقصد برایتان اهمیت ندارد ، حجم بارتان زیاد است ، بودجه کمی دارید و مقصدتان یکی از شهر های بندری کانادا مانند تورنتو، مونترال، ونکوور، کالگری، نیوبرانزویک و… باشد روش دریایی بهتر است. اما در صورتی که وزن بار شما بین 45 تا 200 کیلوگرم باشد و امنیت و سالم ماندن آن برای شما اهمیت زیادی دارد ، یا برای رسیدن بار به مقصد عجله داشته باشید روش هوایی مناسب است.

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار تلاش می کند بار شما را از مقصد تهران و تبریز به شهر های مختلف کانادا از جمله تورنتو، ونکوور، ادمونتون، اتاوا، کبک، وینیپگ، رجینا، کلگری و… با بهترین کیفیت و مناسب هزینه ارسال نماید.

در صورتی که قصد ارسال لوازم منزل خود به یکی از شهرهای کانادا را دارید؛ برای آگاهی از شرایط و هزینه می توانید با دفتر شرکت بین المللی کالجار سیر پرواز با شماره ی 0989141146976 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره ی رایگان به شما هموطنان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *