شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

یکی از خدماتی که در چند سال اخیر بخصوص خواهان بسیاری داشته است ارسال اثاثیه منزل به کشورهای دیگر بخصوص کشور ترکیه می باشد. با توجه به قیمت بسیار بالای کالاهای منزل در کشورهای خارجی ، هموطنانی که قصد نقل مکان به این کشورها را دارند با مشکلات بسیاری مواجه میشوند و در بسیاری از مواقع خواهان ارسال اثاثیه منزل خود به مقصد هستند.

کالجار یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین شرکتهای حمل و نقل کالاها از ایران به ترکیه می باشد که در شهر استانبول دفتر رسمی دارد و امکان انتقال سریع و سالم اثاثیه ی شما به این کشور را به راحتی مقدور خواهد کرد. در ادامه با وبلاگ کالجار همراه باشید تا شرایط ارسال اثاثیه به ترکیه را برایتان شرح دهیم.

روش های ارسال اثاثیه به ترکیه :

سه روش مرسوم برای ارسال بار به ترکیه وجود دارد که شامل روش های هوایی ، زمینی و ریلی میشود و در مواقعی نیز میتوان از روش دریایی نیز برای ارسال بار استفاده کرد. در ادامه به صورت مختصری این روش های را توضیح می دهیم :

تماس با کالجار

ارسال اثاثیه با هواپیما :

بی شک اسانترین و سریعترین راه ارسال اثاثیه به کشورهای خارجی بخصوص ترکیه ، با هواپیما می باشد. در این روش هواپیماهای تجاری از فرودگاه تبریز بار شما را به کشور ترکیه منتقل خواهند کرد. دفتر مرکزی کالجار در فرودگاه تبریز واقع شده است و در شهر استانبول نیز دفتری به منظور انجام امورات گمرکی و ترخیص بار دارد.

ارسال اثاثیه با کامیون :

روش دیگر مرسوم کالا ، ارسال بار از طریق مرزهای زمینی می باشد. این بارها توسط کامیون های تجاری و عموما از طریق مرز بازرگان به داخل کشور ترکیه منتقل میشوند. هزینه تمام شده در این روش کمتر از هزینه ی ارسال با هواپیما می باشد و در مقابل سرعت انتقال آن نیز به مراتب بیشتر است.

ارسال لوازم منزل با قطار :

در روش ریلی بار از طریق قطارهای باربری به کشور ترکیه منتقل میشود. با توجه به محدودیت های ارسال از این طریق باید پیش از ارسال هماهنگی های لازم را با کالجار صورت دهید. از نظر سرعت ارسال این روش سرعت کمتری نسبت به روش هوایی و زمینی دارد.

ارسال بار از طریق دریا و کشتی :

در این روش بارها در داخل کانتینر و در کشتی های باربری قرار داده شده و ارسال میشوند. این طریق بیشتر برای افراد ساکن در شهرهای جنوبی کشور مناسب است و هزینه ی بالایی را نیز خواهد داشت و از نظر سرعت ارسال نسبت به روشهای دیگر کندتر خواهد بود. جز در موارد خاص همچون اثاثیه ی چندین خانوار، این روش توصیه نمیشود.

چه اثاثیه ای را میتوان به کشور ترکیه منتقل کرد :

انواع اثاثیه ها شامل ادوات چوبی و الکتریکی را میتوان به کشور ترکیه منتقل کرد و از این رو محدودیتی وجود ندارد.

خواندن  ارسال کالا به تورنتو از تبریز

ذکر این نکته ضروری است که لیست تمامی اقلام پیش از اقدام به ارسال باید با شرکت باربری کالجار هماهنگ شود تا مراحل ترخیص کالاها با سرعت بالاتری صورت گرفته و بار در گمرک منتظر نماند.

ارسال مبلمان و اثاثیه چوبی :

از جمله مواردی که هموطنان عزیز بسیار روی انتقال انها تاکید دارند ، مبلمان و اثاثیه ی چوبی شامل تخت ، میز غذاخوری ، میزکامپیوتر ، کتابخانه و … می باشد. ادوات چوبی باید پیش از ارسال سمپاشی شوند ، در غیر این صورت در کشور مقصد مورد پذیرش قرار نگرفته و هزینه ی هنگفتی برای مشتری در پی خواهند داشت.

مراحل سمپاشی توسط شرکت باربری کالجار انجام میگیرد و پس از دریافت تاییدیه ی مورد نظر ، بار ها بسته بندی شده و برای ارسال اماده میشوند. تجربه ی بالای کالجار در ارسال بار به کشورهای دیگر منجر به بسته بندی بسیار دقیق و اصولی میشود تا هیچ آسیبی به کالاهای شما وارد نشود.

ارسال اثاثیه الکتریکی به ترکیه :

از نظر تجهیزات الکتریکی نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و پس از لیست نویسی ، کالاها بسته بندی شده و در صف ارسال قرار میگیرند.

ارسال یخچال و … به ترکیه :

یخچال یکی از موارد معمول برای ارسال می باشد که عمده مشتریان عزیز نیز به ارسال آن تاکید دارند. مشکل ارسال یخچال به گاز موجود در این کالا برمیگیرد. با توجه به اینکه گاز فشرده ای در یخچال وجود دارد ، امکان ارسال این کالا با هواپیما های باربری مقدور نیست مگر با اقداماتی خاص که نیاز به کسب توضیح از کالجار دارد.

برای ارسال یخچال پیشنهاد میشود از روش های دیگر ارسال استفاده کنید.

ارسال اثاثیه شکستنی به ترکیه :

در ارسال اثاثیه شکستنی محدودتی وجود ندارد و تنها مورد قابل ذکر توجه به بسته بندی اصولی است. شرکت هایی با تجربه ی پایین می توانند اسیبی بسیار سنگین به کالاهای شکستنی شما وارد کنند و در نتیجه شما را متحمل خساراتی سنگین کنند. از این رو پیشنهاد میشود که چنین کالاهایی حتما توسط شرکت هایی با سابقه ی بالا ارسال شود تا بسته بندی اصولی روی کالاها صورت گیرد.

خواندن  اصلاحات رایج در حمل هوایی

اهمیت بسته بندی در ارسال اثاثیه به خارج کشور :

امکان اسیب به کالاها در صورت عدم جابجایی استانداد حتی در داخل شهر نیز وجود دارد و این موضوع به کیفیت بسته بندی کالاها باز می گردد.

کالجار با آشنایی که از تمامی استانداردهای بین المللی حمل و نقل اثاثیه بین کشوری دارد ، کالاها را با دقت بسیار بالایی بسته بندی میکند و سپس اقدام به ارسال آنها خواهد کرد. در زمان ثبت قرارداد نیز تضمین هایی به منظور بسته بندی استاندارد و اصولی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

بیمه کالاهای ارسالی :

از دیگر موارد مهم در ارسال اثاثیه به خارج از کشور ، توجه به بیمه کالاها می باشد. کالجار با لیست بندی کالاها ، بیمه نامه های بین المللی بسیار معتبری را بسته به کشور و شهر مقصد در نظر میگیرد که در زمان ثبت قرارداد در اختیار مشتری قرار داده میشود. بیمه نامه های مدنظر تمامی خسارات احتمالی را به کوچکترین کالاها نیز پرداخت خواهند کرد.

به کدام شهر های ترکیه می توان اثاثیه ارسال کرد ؟

امکان ارسال بار به تمامی شهر های کشور ترکیه از جمله استانبول ، آنکارا ، ازمیر ، وان ، ارزروم ، آنتالیا ، آلانیا ، ترابزون ، بورسا ، بودروم و … به راحتی توسط شرکت کالجار مقدور می باشد.

مراحل ارسال اثاثیه توسط کالجار :

مراحل ارسال پیچیده نیست، چرا که با سپردن کارهای ارسال و بسته بندی به کالجار ، مراحل به سرعت پیش خواهد رفت و هیچ خلل قانونی نیز در کار ارسال شما پیش نخواهد آمد.

– تماس با کالجار :

در مرحله ی اول نیاز است که با شرکت کالجار سیر پرواز تماس حاصل فرمایید.

– لیست کامل کالاها :

در این مرحله تمامی کالاهای مورد نیاز برای ارسال توسط کالجار لیست میشود. کالاها دسته بندی های مختلفی دارد که به صورت کاملی در لیست بیان خواهد شد.

– بررسی مدارک ارسال کننده :

در این مرحله مدارک مورد نیاز توسط کالجار دریافت شده و با توجه به لیست اقلام ارسالی ، اقدامات لازم برای ارسال کالا از طریق گمرک آغاز میشود.

خواندن  ارسال بار از تبریز به چین

– سمپاشی و بسته بندی :

کالاها بسته به نوع آنها (فقط چوبی) سمپاشی میشوند. سپس تمامی کالاها با توجه به استانداردهای بین المملی ارسال کالا بین کشورها ، بسته بندی های ضدضربه میشوند.

– قرار دادن کالاها در جعبه ها :

بسته به نوع کالاها، کالا در جعبه های قطور و مخصوص ارسال بار قرار داده میشوند و برای ارسال به گمرک ارسال میشوند.

– چک کالا در گمرک :

در گمرک کالاها توسط سگ های مواد یاب و همینطور دستگاه های X-ray چک میشوند و سپس برای ارسال بارگیری میشوند.

– ترخیص کالا در مقصد :

پس از ارسال کالا به ترکیه ، کالا در داخل گمرک ترکیه توسط کالجار ترخیص میشود.

– دریافت کالا در مقصد :

در اخرین مرحله کالاها در مقصد و در ادرس بیان شده توسط کالجار به مشتری تقدیم خواهد شد.

هزینه ارسال اثاثیه به ترکیه چقدر است ؟

هزینه ارسال بار به فاکتورهای مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد :

کالجار در مراحل اولیه مشاوره ، امکان بیان هزینه ی حدودی ارسال کالاهای شما را دارد. بدین منظور میتوانید با شماره ی 32605923-041 شرکت کالجار سیر پرواز تماس حاصل فرمایید تا مشاوره ی رایگان ارسال اثاثیه به ترکیه را دریافت کرده و هزینه ی مذکور را نیز دریافت نمایید.

نتیجه گیری :

در این نوشته مواردی که مرتبط با ارسال اثاثیه منزل به کشور ترکیه بود مورد بررسی قرار داده شد و تمامی استانداردها و فاکتورهای مورد نیاز بیان شد.

شرکت کالجار سیر پرواز به عنوان بزرگترین شرکت ارسال کالا به ترکیه در تبریز ، اماده ارسال اثاثیه منزل شما بدون هیچ اسیبی و در مدت زمانی کوتاه می باشد. تمامی مراحل اداری و گمرکی توسط کالجار انجام شده و با کمترین هزینه ی ممکنه کالاهای شما در مقصد صحیح و سالم تحویل داده خواهد شد.

همچنین کالجار بیمه نامه ای معتبر نیز برای کالاهای شما ارائه خواهد داد تا هر گونه اسیب احتمالی به صورت تمام و کمال جبران شود. به منظور دریافت مشاوره ی رایگان با کالجار در تماس باشید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *