شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

همان طور که می دانید بیشتر کالا های وارداتی در بازار از کشور چین وارد می شود. و صادرات و واردات کالا از چین یکی از منابع درآمدزایی برای بسیاری از تاجران و شرکت‌های بازرگانی داخلی است. از مهم ترین مراحل واردات کالا از چین؛ آشنایی با قوانین و مقررات تجارت و نیازهای وارداتی کشور می باشد.

اگر به تازگی وارد حوزه ی تجارت شده اید و علاقمند هستید در خصوص حمل هوایی بار از چین به ایران اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ دعوت می کنیم در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار سیر پرواز همراه باشید.

حمل هوایی بار از چین به ایران

حمل بار به صورت هوایی از چین به ایران مناسب بارهای سبک ، باارزش، کم حجم و فاسد شدنی است. مدت زمان رسیدن بار با هواپیما سریع است و مناسب برای بارهایی است که محدودیت زمانی دارند. البته هزینه این روش نسبت به ارسال دریایی بیشتر است.

تماس با کالجار

مدارک لازم برای ارسال بار از چین به ایران

حمل بار دریایی از چین به ایران

حمل دریایی مناسب بار های بزرگ و سنگین و بارهایی که محدودیت زمانی ندارند. مدت زمان ارسال بار در این روش طولانی ( حدود یک ماه ) و هزینه ی ارسال مناسب تر است. بارهای دریایی با کانتینرهای 20 و 40 فوت حمل می شود. البته امکان ارسال خرده بار یعنی کمتر از یک کانتینر  هم وجود دارد.در این روش شما بخشی از یک کانتینر را اجاره می کنید.

در این روش کالا از بنادر مهم چین مانند شانگهای ، تیانجین ، دالیان  ، ژیامن ، شنزن ، گوانجو ،هنگ کنگ با کشتی به بندر شهید رجایی ارسال می شود.

حمل دریایی بار از چین به ایران

حمل هوایی بار از چین به تبریز

امکان ارسال بار از فرودگاه های چین به مقصد تبریز و از تبریز به فرودگاه های چین وجود دارد. برای آگاهی از شرایط و هزینه ها با دفتر شرکت کالجار سیر پرواز تماس حاصل کنید.

خواندن  اصطلاحات گمرکی و بازرگانی

پست هوایی از چین به ایران

برای ارسال بار های کمتر از 1-2  کیلوگرم از چین به ایران بهترین روش استفاده از پست هوایی است. زیرا هزینه ی ارسال بار کاهش پیدا می کند و مقرون به صرفه است. مزیت دیگر این روش این است که  در پست هوایی حمل و ترخیص یکجا انجام می شود و بسته مستقیم به درب منزل شما ارسال می شود.

اما شرکت های حمل،  بار را تا گمرک مبدا حمل کرده و کار ترخیص بر عهده خود صاحب کالاست.

محدودیت ارسال بار از چین به ایران

چین برای ارسال برخی از کالا های خود به سایر کشور های محدودیت هایی را اعمال می کند و فروشنده های چینی باید مجوز های لازم را دریافت کنند.

این کالا ها عبارت اند از :

  1. کالاهای دو منظوره که می توانند برای اهداف غیرنظامی و نظامی استفاده شوند.
  2. کالاهای نظامی
  3. کالا های هسته ای
  4. سایر کالاها، فناوری‌ها، خدمات و اقلامی که برای حفظ امنیت ملی چین حیاتی اند.

معمولا خرید این کالا ها دشوار است و در برخی موارد باید بارها به شکل سوییچی حمل شود.

هزینه ی حمل بار از چین به ایران

هزینه ی حمل بار هوایی از چین به ایران به نوع بار ، حجم و وزن بار ، فاصله ی فرودگاه مبدا تا مقصد، برند بودن یا نبودن کالا ها، آهن ربا داشتن یا نداشتن کالا ها، شرکت ارائه دهنده ی خدمات ، ترم خرید ( FOB EXWORK-FCA) ) وابسته است. همچنین اگر بار سوییچی باشد هزینه های آن هم از خریدار دریافت خواهد شد.

خواندن  روش های ارسال بار به ترکیه

انواع هزینه های ارسال بار هوایی از چین به ایران

هزینه ای که بابت ارسال بار هوایی به شرکت حمل و نقل پرداخت می شود شامل هزینه ی شرکت هواپیمایی، هزینه ی بازرسی کیفی، هزینه بیمه باربری، هزینه ی گمرک ، هزینه صدور ترخیصیه، هزینه انبارداری  و… می باشد.

واردات کالا از چین

چگونه می توان هزینه های حمل بار از چین را کاهش داد؟

1- بسته بندی : بسته بندی در کاهش هزینه های حمل بار تاثیر گذار است. چنانچه فروشنده ، بار را در داخل پالت های چوبی ارسال کند؛ شما را مجبور به پرداخت هزینه لیفتراک در مبدا و مقصد می کند. و شما به جز کالای خود یک پالت چوبی را نیز به همراه کالا با هزینه حمل هوایی به کشور وارد کرده اید.

2-وزن کالا : هر چقدر وزن کالای ارسالی بیشتر باشد تا حدود 30% از هزینه های حمل شما کاهش پیدا می کند.

3- فرودگاه مبدا : انتخاب فرودگاه نیز در کاهش هزینه ها تاثیر گذار است. زیرا شرکت های هواپیمایی بسته به تعداد پرواز ها و افزایش یا کاهش تقاضا ، قیمت ها را افزایش یا کاهش می دهند. برای مثال فرودگاه پکن برای بارهای ارسالی به ایران با افزایش تقاضا روبه رو است که با توجه به محدود بودن ارسال بار در هر پرواز قیمت ها افزایش می دهد. در حالی که  نزدیک بودن فرودگاهای شنزن و گوانگجو  به یکدیگر و رقابتی که بین آنها وجود دارد گاها باعث کاهش قیمت ها می شود.

4- شرکت ارائه دهنده ی خدمات : شرکتها با توجه به سابقه ی خود و خدماتی که در زمینه ی بسته بندی و ارسال بار ارائه می دهند قیمت های متفاوتی دارند.

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار تلاش می کند با مناسب ترین هزینه بهترین خدمات را به شما بازرگانان عزیز ارائه کند.

برای آگاهی از قیمت ها و شرایط ارسال بار از چین به ایران با ما تماس بگیرید.

خواندن  روش های ارسال بار به عراق

مدت زمان رسیدن بار از چین به ایران

مدت زمان رسیدن بار از چین به ایران در ابتدا به نوع ارسال بار بستگی دارد. معمولا بار های هوایی سریع تر از روش دریایی به ایران می رسند. مدت زمان رسیدن بار هوایی به ایران نیز به فرودگاه شهر مبدا و خط هوایی و روش ارسال بستگی دارد.بار های  تجاری را می توان به دو روش تکی یا تجمیعی ارسال نمود.

در روش تجمیعی چندین بار کنار هم جمع شده و باهم ارسال می شوند و در انبار فرودگاه مقصد تفکیک شده و ارسال می شوند. مدت زمان رسیدن بار در روش تجمعی 7-14 می باشد که طولانی تر از روش تکی است. اما در روش تکی بار شما به تنهایی ارسال می شود. که هزینه ی آن بیشتر و مدت زمان رسیدن کوتاه تر  6-9 روز می باشد.

در حالت کلی با در نظر گرفتن تمام جوانب دو هفته باید زمان در نظر بگیرید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

سخن آخر

همان طور که اشاره شد حمل و نقل هوایی برای ارسال بار از چین به ایران مناسب کالاهای سبک ، کم حجم و فاسد شدنی است.و واردات کالا از طریق دریا از صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به حمل و نقل هوایی برخوردار است. زیرا از این طریق می‌توان حجم بیشتری از محصولات را با هزینه مناسب جابه جا کرد. اما این روش به زمان بیشتری نیازمند است.

اگر تاجر هستید و قصد صادرات و واردات از چین را دارید و می خواهید باری را از یکی از فرودگاه های چین به ایران، تهران – تبریز ارسال کنید ؛ برای آگاهی از شرایط و هزینه می توانید با دفتر شرکت بین المللی کالجار سیر پرواز با شماره ی 09141146976  تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره ی رایگان به شما هموطنان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *