شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

جزیره ی کیش جزو مناطق آزادی است که سالانه گردشگران زیادی به قصد تفریح و استفاده از جذابه های طبیعی به آنجا سفر می کنند که همین موضوع باعث رونق اقتصادی و تجاری در این منطقه شده است. به همین دلیل انجام مراودات تجاری با کیش می تواند سود آوری خوبی برای تجار به همراه داشته باشد.

شما نیز در صورتی که قصد ارسال بار تجاری یا شخصی به جزیره ی کیش را دارید با شرکت حمل ونقل کالجار سیر پرواز همراه باشید.

ارسال بار هوایی از تبریز به کیش

امکان ارسال انواع بارهای تجاری و شخصی سبک و سنگین از فرودگاه شهید مدنی تبریز به جزیره ی کیش وجود دارد.

تماس با کالجار

برای ارسال بار، شما می توانید از دو روش زیر استفاده کنید :

1- تماس تلفنی با دفتر شرکت کالجار و ارسال غیر حضوری بار : در این روش پس از تماس تلفنی و دریافت مشاوره رایگان ، همکاران ما به آدرس شما مراجعه کرده و بار را تحویل و بارنامه صادر شده را به شما تسلیم می کنند. سپس بار به دفتر ما در فرودگاه تبریز منتقل و با اولین پرواز به کیش ارسال می شود. در مقصد نیز گیرنده می تواند به صورت حضوری یا غیر حضوری بار را تحویل بگیرد.

2- مراجعه ی حضوری به دفتر شرکت کالجار و تحویل بار : در این روش شما  به همراه بسته ی ارسالی به دفتر شرکت واقع در فرودگاه تبریز مراجعه و بار را تحویل  و بارنامه را دریافت می کنید و سپس بار به مقصد کیش ارسال می شود.

ارسال بار هوایی از کیش به تبریز

در صورتی که قصد ارسال بار تجاری شامل لوازم خانگی ، لوازم برقی ، پوشاک، کیف و کفش و… از جزیره ی کیش به تبریز را دارید با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل کنید. همکاران ما تلاش می کنند بار شما را در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین هزینه جابه جا کنند.

خواندن  روش های ارسال بار به عراق

بهترین شرکت برای انتقال بار هوایی از تبریز به کیش :

شرکت حمل و نقل کالجار با توجه به اینکه نماینده ی تمامی ایرلاین های داخلی می باشد، سریعترین ارسال بار به کیش را از داخل کشور فراهم میکند. بدین ترتیب پس از دریافت کالا توسط دفتر تبریز ، کالا توسط اولین ایرلاینی که پرواز دارد به فرودگاه مهرآباد ارسال شده و دفتر کالجار در فرودگاه مهرآباد همان روز کالا را به کیش ارسال خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

ارسال بار هوایی از تهران به کیش و بالعکس

ارسال بارهوایی شامل اثاثیه منزل ، محصولات کارخانجات صنعتی ، خرده بار و… از مقصد فرودگاه مهرآباد به کیش و برعکس امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل کنید.

فرودگاه بین المللی کیش

انواع بارهای ارسالی به کیش و بالعکس

بارهای ارسالی بر اساس ماهیت به چهار دسته  زیر تقسیم می شوند.

1- مرسولات پستی : برای ارسال بسته های بسیار کوچک مانند مدارک و … معمولا از خدمات پست هوایی استفاده می شود.

2– فریت بار مسافری : هر مسافر فقط می تواند  20-25 کیلو بار در پرواز های داخلی با خود منتقل کند.  همچنین وزن بار دستی برای وورد به کابین هواپیما باید بین ۵ تا ۷ کیلوگرم می باشد. در صورتی که بار مسافری شما بیشتر از این میزان است ، برای اینکه مشمول اضافه بار و جریمه نشوید بهتر است از خدمات فریت بار مسافری استفاده نمایید.

3- ارسال بار تجاری ( کارگو) : تجار و بازرگانانی که اجناسی را از کیش به تبریز ، تهران و بالعکس منتقل می کنند، باید از خدمات کارگو که مخصوص ارسال بارهای تجاری است ، استفاده نمایند.

خواندن  شرایط ارسال بار به ازبکستان | ارسال سریع بار از تبریز به تاشکند

بارهای تجاری خود به انواع مختلف بارهای معمولی ، بارهای فاسد شدنی ، بار های خطرناک تقسیم می شوند.

بارهای معمولی : بارهایی هستند که هیچ محدودیتی برای ارسال آنها وجود ندارد و خطری هم برای هواپیما ایجاد نمی کنند مانند انواع لوازم پلاستیکی، لوازم ساختمانی، صنایع چوبی ، لوازم منزل و…

بارهای فاسد شدنی : بارهایی هستند که ارسال آنها نیازمند شرایط خاصی است و اگر آن شرایط فراهم نشود بارها فاسد می شوند. مانند میوه و سبزی ، لبنیات ، گوشت ، برخی داروها و…

بارهای خطرناک : بارهایی هستند برای هواپیما خطرناک ایجاد می کنند و ارسال آنها نیازمند مجوز های لازم و انجام بسته بندی های ویژه ای است مانند انواع گازها، مایعات و اجسام قابل اشتعال ، اسیدها ، مواد رادیواکتیو ، محصولات پلیمری ، مغناطیسی مانند باطری و…

4- ارسال مرسولات خاص : برخی بارهای خاص مانند حیوانات خانگی ، تابوت و… نیز به صورت ویژه با خدمات بار هوایی ارسال می شود.

هزینه ی ارسال بار هوایی به کیش

هزینه ارسال بار هوایی به کیش به عوامل مختلفی چون نوع بار، حجم و وزن بار ، هزینه های جانبی مانند باربری داخلی، بسته بندی کالا  ، شرکت ارائه دهنده ی خدمات ، فاصله ی مبدا تا مقصد ( مسافت) و … بستگی دارد.

برای آگاهی از قیمت دقیق ارسال بار خود با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر

درصورتی که در تبریز ، تهران یا شهر های مجاور سکونت دارید و قصد دارید باری را از کیش به تبریز ، تبریز به کیش، کیش به تهران، تهران به کیش ارسال کنید، کافی است با دفتر شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار سیر پرواز تماس حاصل کنید. شرکت کالجار تلاش می کند با ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی صدور بارنامه ، صدور بیمه نامه معتبر ، استفاده از بهترین ایرلاین ها، خدمات حمل و نقل و بسته بندی،  رضایت شما هموطنان عزیز را جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *