شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

اگر قصد مسافرت یا مهاجرت  به کشور پرتغال دارید یا قصد دارید باری شخصی یا تجاری به یکی از شهرهای پرتغال بفرستید، برای ارسال بارهای خود نیازمند استفاده از خدمات فریت بار هوایی هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر دعوت می کنیم در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار سیر پرواز همراه باشید.

فریت بار هوایی به پرتقال

هر مسافر در هنگام سوار شدن به کابین هواپیما تنها می تواند میزان بار مشخصی ( 30 کیلو گرم) را با خود حمل کند. و برای اضافه بار باید جریمه ی هنگفتی را پرداخت کند. در چنین شرایطی بهترین راه استفاده از خدمات فریت بار هوایی است.

در این روش بار با هواپیمای باری جداگانه 3-4 روز قبل از پرواز مسافر ارسال می شود و مسافر به محض رسیدن به فرودگاه کشور مقصد می تواند بار خود را تحویل بگیرد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که در بیشتر فرودگاهها تا 48 ساعت پس از رسیدن بار به انبار، انبارداری دریافت نمی گردد. اما پس از طی 48 ساعت بر مبنای حجم و وزن بار هزینه ی انباردار باید پرداخت شود. البته که این قوانین در کشورها، ایالت ها و شهرها متفاوت می باشد.

تماس با کالجار

همچنین افرادی که قصد ارسال بسته یا هدیه ای به یکی از دوستان و آشنایان خود که در پرتغال زندگی می کند را دارند می توانند از خدمات فریت بار هوایی استفاده کنند. علاوه بر این امکان ارسال بار های تجاری و نمایشگاهی نیز به کشور پرتغال وجود دارد که از آن به عنوان کارگو یاد می شود.

برای ارسال بسته های زیر 10 کیلو فریت بار مناسب نیست و بهتر است از خدمات پست بین المللی استفاده کنید.

مدارک لازم برای فریت بار هوایی

  • لیست بسته‌ بندی کالا به همراه ابعاد آن
  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده بار
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده بار
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده همراه با کد پستی گیرنده بار و شماره تلفن وی در مقصد

ارسال بار تجاری به پرتقال

تولید کنندگان ، تجار و بازرگانان برای ارسال محصولات تولیدی‌ و تجاری خود به شهرهای مختلف کشور پرتغال، باید از سیستم ارسال بار هوایی( کارگو ) استفاده کنند. کارگو سریع ترین، امن ترین و مقرون به صرفه ترین روش ارسال بار برای افرادی است که قصد تجارت با کشورها پرتغال را دارند.

همچنین ارسال بار های تجاری نیازمند ارائه مدارک شغلی و کارت بازرگانی است.

ارسال بار نمایشگاهی به پرتقال

صنعتگران و هنرمندانی که قصد شرکت در نمایشگاه های بین المللی برگزار شده در کشور پرتغال را دارند می توانند از طریق فریت بار هوایی آثار خود را به این کشور ارسال کنند.

خواندن  حمل و نقل اثاثیه منزل به ترکیه از تبریز | انواع روش ها و قوانین

شرکت کالجار بار های ارسالی را در محل کارگاه یا کارخانه متناسب با استاندارد های بین المللی بسته بندی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن کشور ارسال می کند.

ارسال حیوانات خانگی به پرتغال و بالعکس

امکان ارسال حیوانات خانگی مانند سگ ، گربه ، پرندگان زینتی و… در داخل قفس های مخصوص  به کشور پرتغال و برالعکس وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند به دفتر شرکت کالجار تماس حاصل کنید.

ارسال تابوت از پرتغال به ایران و بالعکس

ارسال جسد متوفا از پرتغال به ایران و از ایران به پرتغال تابع قوانین و مقررات خاصی است. شرکت کالجار تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه حمل و نقل تابوت را انجام دهد.

 

مراحل فریت بار به پرتغال

 1- مشاوره ی تلفنی و بازدید رایگان :

با مشاوره ی تلفنی رایگان شما از هزینه ها ، قوانین جدید و باید ها ونباید های ارسال بار به کشور پرتغال مطلع می شوید.

2-بسته بندی تخصصی و پالت بندی

در این مرحله بار شما از هر نوعی که باشد اسباب و اثاثیه ی منزل , بار تجاری و… بسته بندی و در صورت نیاز داخل جعبه های چوبی قرار داده می شوند.

3-تهیه لیست اقلام بسته بندی شده

لیستی از اقلام بسته بندی شده تهیه می شود و شماره گذاری شده و روی بسته ها چسبانده می شود. سپس لیست ترجمه می شود.

4– ارسال از مقصد به فرودگاه

بار با احتیاط کامل از منزل یا محل کارخانه یا شرکت به وسیله ی وانت یا خاور به انبار کالجار در فرودگاه منتقل می شود.

5- انجام تشریفات فرودگاهی و گمرکی

تشریفات فرودگاهی و گمرکی شامل کلیه مراحل وزن کردن بار، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، مراحل اداری، تهیه مدارک لازم برای خروج رسمی و قانونی بار از مرز های هوایی ایران و…می باشد.

6  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی

در این مرحله برخی از کالاهای چوبی مانند بوفه ، مبلمان و … با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های مخصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی می شود و گواهینامه معتبر دریافت می شود.

 6-صدور بارنامه

پس از انجام تشریفات گمرکی و کسب مجوز های لازم از گمرک بارنامه هوایی محموله با بهترین نرخ حمل و نقل و ارسال بار به پرتغال صادر می‌شود. پس از آن اقلام ارسالی ذکر شده در بارنامه با محموله مورد تطابق قرار می‌گیرد و در صورت عدم وجود مغایرت و پرداخت صورتحساب توسط فرستنده یا مسئول بار، رزرو ارسال بار توسط پرسنل این مجموعه به فرستنده بار تحویل داده میشود. سپس محموله جهت ارسال هوایی بار به پرتغال، به شرکت هواپیمایی تحویل داده میشود.

خواندن  راهنمای ارسال لوازم منزل به کانادا

 7- پیگیری بار از طریق کد رهگیری

پس از ارسال بار شما می توانید از طریق کد رهگیری درج شده در بارنامه از آخرین وضعیت بار خود و زمان دقیق رسیدن آن به مقصد مطلع شوید.

ارسال بار به کشور پرتقال

ارسال بار هوایی از تهران به کشور پرتغال

ارسال انواع بارهای هوایی مانند اثاثیه منزل ( مبلمان، تخت و پیانو و..) ، لوازم دانشجویی ، بسته های شخصی ، بارهای تجاری و.. از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به اکثر شهر های بزرگ پرتغال مانند لیسبون ،آگوئدا، ابرانتس، آلمادا، آل کوباسا، براگا، بارسلوس، آمادورا، کویمبرا، اویرو  و بالعکس امکان پذیر است.

 ارسال بار هوایی از تبریز به کشور پرتغال

چنانچه در تبریز و شهر های مجاور هستید و قصد ارسال بار به صورت مسافری یا تجاری به کشور پرتغال را دارید می توانید از خدمات فریت بار هوایی شرکت کالجار سیر پرواز استفاده کنید.

ما بار شما را با مناسب ترین هزینه و امنیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن به  فرودگاه مقصد ارسال می کنیم.

هزینه ی ارسال بار به پرتغال

هزینه ارسال بار به کشور پرتقال به ماهیت بار( تجاری یا مسافری) ، حجم و وزن بار ، مسافت شهر مورد نظر ، شرکت ارائه دهنده ی خدمات ، نوع بسته بندی و مینیم هزینه ارسال بستگی دارد.

مینیم هزینه فریت بار به پرتغال بر اساس چند مدل وزنی محاسبه می شود ؛

  • تا چهل و پنج کیلو گرم
  • از یکصد تا سیصد کیلوگرم
  • از سیصد تا پانصد کیلوگرم
  • از پانصد تا یک هزار کیلو گرم
  • از یک هزار کیلوگرم به بالا

یعنی اگر بار شما کمتر از 45 کیلو گرم باشد؛ هزینه ی همان 45 کیلو گرم را باید پرداخت کنید. با آگاهی از این قوانین می توانید با منیمم هزینه بیشترین جابه جایی را انجام دهید یا با حذف برخی از کالاهای اضافی متحمل هزینه ی زیاد نشوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار تماس حاصل کنید.

خواندن  کانتینر چیست؟ انواع کانتینر حمل بار و ویژگی های آنها

زمان رسیدن بار هوایی به پرتغال

بعد از اینکه بار به صورت صحیح و اصولی بسته بندی و به باربری فرودگاه تحویل داده شد؛ 5-7 روز آینده به مقصد می رسد. عوامل مختلفی مثل شرایط آب و هوایی ؛ تعداد پرواز ها به فرودگاه مورد نظر و.. در زمان رسیدن به مقصد تاثیر گذار است.

کالاهای ممنوع برای ارسال به پرتغال

 ارسال انواع مواد مخدر، عتیقه و زیرخاکی، اسلحه و مهمات،  مواد آرایشی ، آثار اصیل ایرانی ، عطر و ادکلن ، سلاح سرد  ، عرقیجات، ترشیجات ، مواد خوراکی ، دخانیات ، تنباکو ، مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات )  ،مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . میوه و سبزیجات خشک و منجد ، پول نقد بیش از حد مجاز، طلا بیش از ۱۵۰ گرم  ممنوع است .

برای حمل اکثر مواد غذایی به پرتغال باید مجوزهای بهداشتی و گمرکی دریافت کنید. به همین دلیل پیش از ارسال بار خود،  با دفتر شرکت کالجار تماس حاصل فرمایید  و نسبت به استعلام ترخیص کالای خود از گمرک پرتغال اطمینان حاصل کنید.

اسناد مورد نیاز در گمرک پرتغال برای ترخیص بار های مسافری

  •  Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی

اسناد مورد نیاز در گمرک پرتغال برای ترخیص بارهای تجاری

  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

سخن آخر

 مسافران، مهاجران و دانشجویان برای اینکه در هنگام سفر متحمل هزینه ی اضافه بار نشوند  باید از خدمات فریت هوایی به پرتغال استفاده کنند. اما قوانین فرودگاه های کشور پرتغال با قوانین فرودگاه های ایران متفاوت است و هر ساله تغییر می کند. لذا توصیه می‌شود قبل از هرگونه اقدام به ارسال بار، از کلیه قوانین گمرکی این کشور اعم از نحوه پذیرش بار، نحوه پرداخت هزینه، چگونگی ترخیص بار از گمرک و… اطلاع حاصل کنید. تا در طول سفر متحمل هزینه ی اضافی و یا برگشت بار نشوید.

در صورتی که مسافر ، مهاجر یا تاجر هستید و قصد ارسال بار به  شهرهای مختلف پرتغال را دارید یا از کشور پرتغال می خواهید باری را به ایران، تهران – تبریز ارسال کنید ؛ برای آگاهی از شرایط و هزینه می توانید با دفتر شرکت بین المللی کالجار سیر پرواز با شماره ی 32613313-041  تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره ی به شما هموطنان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *