شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

 استرالیا یکی از کشورهای مهاجر پذیر در دنیاست که به دلیل شرایط مناسب کاری ، تحصیلی و زندگی  مورد استقبال ایرانی ها قرار گرفته و سالانه تعدادی از هموطنان برای مقاصد مختلف به این کشور سفر یا مهاجرت می کنند. و نیازمند این هستند که لوازم شخصی و خانگی خود را منتقل کنند. اما فقط تا 45 کیلو را می توان همراه مسافر وارد کابین هواپیما کرد. از طرفی برخی از لوازم شخصی را نمی توان در آن کشور پیدا کرد و یا خرید آن وسایل در استرالیا هزینه ی بسیار بالایی دارد که مقرون به صرفه نیست. بنابرین بهترین راه ارسال آنها از طریق هوایی است.

در حالت کلی ارسال بار هوایی به استرالیا معمولا به دو صورت فریت بار و کارگو انجام می شود. فریت بار روشی است که از آن برای ارسال بار شخصی به کشورهای دیگر استفاده می شود و کارگو نیز برای ارسال بارهای تجاری توسط تجار و بازرگانان به کار می رود.

اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید و یا می خواهید باری را برای اقوام وآشنایانتان در استرالیا ارسال کنید و یا قصد تجارت با استرالیا را دارید دعوت می کنیم در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار همراه باشید.

تماس با کالجار

ارسال فریت بار هوایی به استرالیا

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت و یا ارسال بار شخصی به کشور استرالیا را دارند، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال نمایند.

پرواز فریت بار معمولا چند روز زودتر انجام می گیرد و بعد از اینکه مسافر به کشور مقصد رسید می تواند با در دست داشتن بار نامه خود ، تمام بار و وسایلی که با فریت بار به کشور مقصد ارسال کرده است را دریافت کند.

مدارک لازم جهت فریت بار مسافری به استرالیا

مدارک لازم گیرنده بار در استرالیا:

خواندن  ارسال بار به هلند | ارسال بسته پستی با هواپیما به هلند از تبریز

مراحل فریت بار به استرالیا

به طور کلی مراحل ارسال بار به استرالیا به صورت زیر است.

ارسال بار تجاری به استرالیا ( کارگو)

ارسال بارهای تجاری به کشورهای دیگر به قصد صادرات را کارگو می گویند.

که ارسال بارهای تجاری به مقصد استرالیا نیز امکان پذیر است.

مدارک لازم برای فریت بار تجاری به استرالیا

ارسال بار نمایشگاهی به استرالیا

تولیدکنندگان محصولات صنعتی و یا آثار هنری می توانند برای حضور در نمایشگاه‌های استرالیا از فریت بار نمایشگاهی استفاده کنند.

مدارک لازم برای فریت بار نمایشگاهی

ارسال حیوان خانگی به استرالیا

امکان ارسال حیوانات خانگی مانند سگ، گربه، پرنده ها، خرگوش و… در داخل قفس مخصوص به کشور استرالیا  وجود دارد.

هزینه ارسال بار به استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا به نوع بار، وزن و حجم بار، مسافت شهر موردنظر، هزینه شرکت هواپیمایی ، تعداد پرواز هواپیمایی از کشور مبداء و..بستگی دارد. برای مثال بارهای ارسالی به کشور استرالیا در دسته‌بندی‌های 45 کیلوگرم، 100 کیلو گرم، 100تا 300 کیلوگرم و 300 کیلوگرم به بالا قرار می گیرند.

خواندن  ارسال بار به عمان | انواع روش ها ارسال و ترخیص | ارسال مستقیم کالا از تبریز به عمان

برای دریافت قیمت دقیق می توانید با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار تماس حاصل کنید.

زمان ارسال بار به استرالیا

زمان ارسال بار معمولا 5-7 روز کاری طول میکشد اما این زمان ممکن است تحت تاثیر بسیاری عوامل مانند شرایط جوی ، تعداد پرواز ها و.. تغییر کند، لازم به ذکر است حتما بایداز دو هفته قبل با شرکت خدمات دهنده هماهنگی های لازم را انجام دهید.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به استرالیا

مطابق قوانین بین المللی ورود برخی از کالا ها مانند عطر، ادکلن، اسپری ، شامپو ،مواد آرایشی، سرکه، ترشی جات، مایعات،چسب،لاک و باطری حتی در داخل اسباب بازی کودکان به داخل هواپیما ممنوع است.

همچنین ورود انواع کالاهای حاوی مواد شیمیایی صنعتی مانند لوازم آرایشی، حلال‌ها، پلاستیک، جوهر، چسب شیشه‌ای، مواد شیمیایی فتوکپی و پرینت، رنگ، محصولات پاک‌کننده خانگی و لوازم بهداشتی آرایشی به استرالیا ممنوع می باشد مگر اینکه در سامانه (NICNAS) ثبت و مجوز های لازم دریافت شود.

فرودگاه های این کشور از حساسیت بالایی برخوردار اند و بارهایی که وارد می شود باید عاری از هر نوع آلودگی ,حشره های موذی و … باشد. همچنین بار هایی که بسته بندی چرمی دارند حتما باید سم پاشی شده و در بخشی از فرودگاه دوران قرنطینه را سپری کنند.

ارسال بار هوایی از تهران به استرالیا و بالعکس

ارسال بار هوایی از مقصد فرودگاه امام خمینی تهران به شهرهای بزرگ استرالیا مانند سیدنی ، ملبورن ، آدلاید  و از استرالیا به تهران امکان پذیر است.

ارسال بار هوایی از تبریز به استرالیا و بالعکس

در صورتی که در تبریز و شهر های مجاور اقامت دارید می توانید بار مسافری یا تجاری خود را از فرودگاه تبریز با بالاترین امنیت و مناسب ترین هزینه به استرالیا ارسال نمایید.

همچنین امکان ارسال بار از شهرهای بزرگ استرالیا مانند سیدنی ، ملبورن ، آدلاید، بریزبین، پرت و به مقصد تبریز وجود دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در حمل کالا به استرالیا از فرودگاه تبریز، با کالجار در تماس باشید .

خواندن  شرایط حمل حیوانات با هواپیما

ارسال بار از طریق هواپیما به استرالیا

ترخیص بار در استرالیا

ترخیص بارهای هوایی در استرالیا معمولا توسط خود صاحب کالا انجام می شود. برای اینکار بایستی گیرنده بار شخصا به همراه مدارک اقامت خود به فرودگاه مراجعه نموده و برای ترخیص بار اقدام نماید. تمامی هزینه های مربوط به ترخیص بار و انبار داری باید در فرودگاه مقصد پرداخت شود. حداقل این هزینه ها ۱۰۰ دلار استرالیا میباشد.

ارسال بار دریایی به استرالیا

علاوه بر ارسال هوایی امکان ارسال بار از طریق دریایی نیز به استرالیا امکان پذیر است.

زمانی که حجم بار شما زیاد است و مدت زمان رسیدن به مقصد اهمیت ندارد به صرفه ترین راه استفاده از حمل و نقل دریایی است. همچنین بهترین روش برای بارهای تجاری نیز از طریق دریایی است.

در این روش شما یک کانتینر با حجم مناسب یا بخشی از یک کانتینر را اجاره می کنید و بار در بندرعباس بارگیری شده و به مقصد استرالیا ارسال می شود.

سخن آخر

قوانین گمرکی و فرودگاهی در کشور های مختلف متفاوت است و هر ساله تغییر می کند. بنابراین قبل از ارسال کالای مسافری خود به صورت هوایی از قوانین گمرکی کشور مقصد مطلع شوید. تا در طول پروسه و روند حمل هوایی بار به مقصد مدنظر ، با مشکلات زیادی مانند پرداخت هزینه های بالا و عدم پذیرش بار رو به رو نشوید.

در صورتی که مسافر ، مهاجر یا تاجر هستید و قصد ارسال بار به نقاط مختلف استرالیا را دارید یا از استرالیا می خواهید باری را به ایران، تهران – تبریز ارسال کنید ؛ برای آگاهی از شرایط و هزینه می توانید با دفتر شرکت بین المللی کالجار سیر پرواز با شماره ی +989141146976  تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره ی رایگان به شما هموطنان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *