شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار

  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • چندرسانه‌ای
  • تماس با ما
  • مجله اینترنتی

اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و یا دانشجو ، مسافر و یا حتی تاجر هستید برای اینکه متحمل هزینه ی اضافه بار مسافری نشوید، باید از خدمات فریت بار هوایی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر دعوت می کنیم در ادامه با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار همراه باشید.

فریت بار هوایی

هر مسافری که وارد هواپیما می شود تنها مجاز به همراه داشتن مقدار مشخصی بار در هنگام سفر است ( حدود 30 کیلوگرم ) و به ازای مازاد بار باید پای کانتر پرواز جریمه بسیار بالایی را پرداخت نماید، در این مواقع بهترین راه برای کاهش هزینه‌ها استفاده از فریت بار هوایی است.

همچنین گاهی نیاز داریم بسته ای را به یکی از اقوام و آشنایان خود که در یکی از شهر های آلمان اقامت دارد بفرستیم. در این صورت نیز بهترین روش استفاده از فریت بار هوایی است.

تماس با کالجار

فریت بار هوایی به آلمان

فریت بار به آلمان این امکان را به شما خواهد داد تا مقدار زیادی از لوازم شخصی و منزل خود را با ارائه بلیت و پاسپورت به گمرک پایانه صادراتی بار به کشور آلمان حمل کنید.

 فریت بار مرجوعی به آلمان

کالای مرجوعی کالای وارداتی است که قبل از ترخیص از گمرک به دلایلی اجازه ورود به داخل کشور را نیافته و به کشور صادرکننده یعنی آلمان عودت داده می‌شود.  شما صاحب کالای مرجوعی می توانید از طریق شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار کالای مذکور را به شهر موردنظرتان در آلمان بارنامه و ارسال کنید.

مدارک لازم برای فریت بار به آلمان

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  • لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران انجام می گیرد.

ترخیص و مدارک ارسال بار هوایی به آلمان

مراحل ارسال بار به آلمان

1- مشاوره تلفنی رایگان : اولین مرحله در ارسال بار به آلمان چه به صورت هوایی و چه سایر روش ها تماس با شرکت و دریافت مشاوره می باشد. تا از شرایط ارسال ، هزینه آن و قوانین و مقررات ارسال بار به آلمان مطلع شوید و با توجه به شرایط خود نوع روش ارسال بار را انتخاب کنید.

2- بازدید کارشناس و بسته بندی

در صورت نیاز به بازدید کارشناسی ؛ کارشناس مورد نظر در محل حاضر می شود و اقدامات لازم را جهت بسته بندی مناسب انجام می دهد.

3- تهیه ی لیستی از اقلام بسته بندی شده

خواندن  روش های ارسال بار به ترکیه

در این مرحله تمام کالاهای بسته بندی شده شماره گزاری می شوند و لیستی از آنها تهیه می شود. البته لیست اقلام بسته بندی شده باید به زمان آلمانی ترجمه شود.زیرا ارائه ی آنها به گمرک کشور مقصد الزامی است.

4– سمپاشی کردن و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی (در صورت نیاز)

در این مرحله بسته بندی های ساخته شده ازانوع چوب های خام، پالت ها و کالاهای چوبی مثل مبلمان، بوفه و… با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های مخصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شده و گواهی سمپاشی آنها توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز برای کارگو آلمان صادر شود.

5- -ارسال بار از مبدا به فرودگاه

در این مرحله بار شما با احتیاط کامل به وسیله ی وانت یا خاور به فرودگاه منتقل می شود.

6-انجام تشریفات گمرکی

در صورت حمل بار زمینی به آلمان پس از انتقال آن به گمرک ، محموله توسط سگ مواد یاب چک شده و کانتینر برای حمل بار زمینی به آلمان پلمپ می شود.

۶. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی

در حمل بار به آلمان با هواپیما پس از صدور بارنامه هوایی، بار شما برای حمل بار هوایی به آلمان تحویل داده میشود.

در حمل بار زمینی به آلمان نیز بعد از اینکه کانتینر در گمرک بررسی شد، برای حمل بار به آلمان با تریلی آماده می شود.

۷. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

بیمه نامه برای حمل بار به آلمان به صورت زمینی و یا هوایی با توجه به ارزش بار تعیین می شود. یعنی از شما پرسیده می شود که ارزش ریالی بار چقدر است. سپس با توجه به مقدار قیمتی که شما اعلام می کنید، در ازای هر یک میلیون تومان، هزار تومان هزینه بیمه در نظر گرفته  و با توجه به لیست بسته بندی، بیمه نامه صادر و ترجمه دقیق انجام می شود.

۸. پیگیری آنلاین پس از حمل بار به آلمان با هواپیما یا کشتی

پس از ارسال بار به آلمان می توانید به وسیله ی کد پیگیری و شماره بارنامه ای که شرکت هواپیمایی به شما می دهد از زمان رسیدن بار خود به مقصد مطلع شوید.

ارسال هوایی بار با کارگو به آلمان

ارسال بار تجاری به آلمان (کارگو)

بازرگانان ، تاجران و افرادی که قصد ارسال بار تجاری به کشور آلمان را داشته باشند؛ می توانند از خدمات فریت بار هوایی استفاده کنند.

شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار بار شما را در محل کارخانه یا کارگاه به بهترین شکل بسته بندی کرده و به یکی از فرودگاه های بین المللی امام خمینی یا فرودگاه تبریز منتقل و با انجام تشریفات گمرکی در کوتاه ترین زمان ممکن به کشور آلمان ارسال می کند.

خواندن  انواع روش های ارسال بار به کشور روسیه | ارسال کالا به روسیه

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به دفتر شرکت بین المللی کالجار تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به آلمان

    • کارت بازرگانی و معرفی‌نامه شرکت
    • مجوزهایی از قبیل گواهی مبدأ و گواهی‌های مربوطه
    • لیست کالا یا پکینگ لیست
    • اینویس

ارسال بار نمایشگاهی به آلمان

تولید کنندگان محصولات صنعتی ، کشاورزی و هنری که قصد شرکت در نمایشگاه های بین المللی که در کشور آلمان برگزار می شود را دارند می توانند از خدمات فریت بار هوایی استفاده کنند.

مدارک لازم برای ارسال بار نمایشگاهی

  • پروانه یا جواز گمرکی کالای نمایشگاهی
  • مدارک احراز هویت

ارسال حیوان خانگی به آلمان

ارسال حیوانات خانگی مانند سگ، گربه، پرنده ها، خرگوش و… در داخل قفس مخصوص به کشور آلمان امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار تماس حاصل فرمایید.

ارسال تابوت از آلمان به ایران و بالعکس

امیدواریم هیچ گاه این درخواست را از ما نداشته باشید اما در صورت لزوم شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار تلاش می کند با کمترین میزان هزینه و در کوتاه ترین زمان تابوت متوفای شما را از آلمان به ایران و یا برعکس از ایران به آلمان منتقل کند.

بارهای ارسالی چه زمانی به آلمان می رسد؟

بارهای هوایی حدود 7-10 روزه به آلمان می رسند. و عواملی مثل تعداد پرواز ها ، شرایط آب و هوایی و…در مدت زمان رسیدن بار به مقصد موثر است.

همچنین بارهای ارسالی زمینی از زمان حرکت تریلی از ایران،  حدود 15-20 روز و برای ارسال با کشتی و به صورت دریایی نیز حدود یک ماه زمان می برد که به آلمان برسد.

هزینه ی ارسال بار به آلمان

هزینه ی ارسال بار به آلمان به  نوع بار ،حجم و وزن بار ، شهر مقصد، شرکت هواپیمایی خدمات دهنده ، قوانین کشور مبدا و مقصد بستگی دارد. همچنین هزینه فریت بار به آلمان بر اساس مینیمم هزینه ارسال بار  محاسبه میشود. یعنی برای مثال اگر شما باری کمتر از 40 کیلوگرم ارسال کنید هزینه ی همان 40 کیلو از شما دریافت می شود. با در نظر گرفتن مینیمم هزینه می توان با کف قیمت بیشترین میزان بار را حمل نمود.

شرکت هواپیمایی کالجار با مناسب ترین هزینه بهترین خدمات حمل و نقل را برایتان  فراهم کند.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به آلمان

طبق قوانین بین المللی ورود برخی از کالا ها به دلیل مسائل امنیتی به کابین هواپیما ممنوع می باشد. در دسته مواد غذایی سرکه و آبغوره ، رب انار، ترشی و… ممنوع است و تمام چیزهایی که ارسال میکنید باید به صورت خشکبار و بسته بندی شده باشند.

عطر، ادکلن، اسپری ، شامپو ،مواد آرایشی،  ،چسب،لاک ، هر نوع باطری، رنگ، محصولات پاک‌کننده خانگی ممنوع است. برخی از کالا ها نیز تنها با داشتن مجوز امکان ارسال دارند. و برای برخی دیگر از کالا ها سقف مجاز تعیین شده  شده است مانند فرش دست بافت و…

خواندن  ارسال بار هوایی به پرتغال | انتقال بار کارگو و فریت بار

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت کالجار تماس حاصل کنید  و با خیال آسوده چمدان های خود را ببندید.

سولات پر تکرار

در این بخش برخی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شده باشید را پاسخ داده ایم :

چقدر فرش می توانم به آلمان ارسال کنم؟

امکان ارسال فرش دستباف تا 20 متر مربع وجود دارد. برای بیشتر از این میزان باید بارنامه ی تجاری دریافت کنید. در خصوص فرش های ماشینی محدودیت زیادی وجود ندارد.

امکان ارسال بارهای حساس و شیشه ای وجود دارد؟

بله وجود دارد؛ شرکت کالجار با انجام بسته بندی های مناسب در داخل جعبه های چوبی این امکان را به شما می دهد بار خود را سالم در کشور مقصد تحویل بگیرید.

ارسال بار هوایی از تهران به آلمان و بالعکس

امکان ارسال بار هوایی از فرودگاه بین المللی امام خمینی به شهر های بزرگ آلمان مانند هامبورگ، فرانکفورت، برلین، مونیخ ، کلن، دوسلدورف و.  و بالعکس وجود دارد.

 ارسال بار هوایی از تبریز به آلمان و بالعکس

اگر در تبریز و شهر های مجاور هستید و قصد ارسال بار به یکی از شهر های آلمان را دارید می توانید از فرودگاه بین المللی تبریز فریت بار هوایی خود را ارسال کنید. شرکت کالجار دفتری رسمی در محل فرودگاه دارد و با توجه به سابقه ی طولانی در ارسال بار به کشورهای اروپایی، اماده ی ارسال بارهای کوچک و بزرگ شما از طریق خطوط هوایی به کشور آلمان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت حمل و نقل بین المللی کالجار تماس حاصل فرمایید.

 سخن آخر

قوانین گمرکی در کشور های مختلف باهم متفاوت است و هر ساله تغییر می کند. بنابراین برای آگاهی از قوانین جدید کشور آلمان و همچنین قوانین داخلی یک ماه یا نهایتا دو هفته قبل از ارسال بار به یکی از شرکت های هواپیمایی معتبر تماس حاصل کنید و از شرایط و قوانین جدید مطلع شوید تا در طول پروسه ی ارسال بار متحمل هزینه ی بالا و یا عدم پذیرش و برگشت بار نشوید.

اگر مسافر یا تاجر هستید و یا قصد دارید بسته ای را برای دوستان و آشنایانتان از تهران یا تبریز به یکی از شهر های آلمان بفرستید؛  برای آگاهی از شرایط و هزینه می توانید با دفتر شرکت بین المللی کالجار سیر پرواز با شماره ی 32613313-041  تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره ی رایگان به شما هموطنان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *